Meditujte predtým, než idete spať

Meditácia je výborné riešenie ako pred spaním spomaliť uponáhľanú myseľ. Meditovať je vhodné hocikedy počas dňa, výborne sa tak vysporiadate s únavou alebo nespavosťou. Je to process utíšenia hlasu vo Vašej hlave, čo vytvára psychologickú zmenu podobnú tej, ktorá sa deje vo Vašom tele počas úvodnej fázy spánku.

Existujú meditácie pod vedením lektorov, ktoré sú skutočne tomuto procesu veľmi nápomocné. Skúste si pohľadať takú, ktorá Vás najviac oslovuje a začnite. Utíšte svoju myseľ, uvoľnite sa a zaspite oveľa rýchlejšie.

Odstráňte si jogou svoje bolesti

Mnoho ľudí pracujúcich v úradoch sedí za pracovným stolom 8 hodín denne. Toto môže zapríčiniť veľké bolesti chrbta. Bolesť chrbta je novodobá epidémia západného sveta, ktorá je ešte zosilňovaná kultúrou nepretržitého sedenia za pracovným stolom a používaním mobilných zariadení.

Takže ak sme práve popísali Vašu situáciu, alebo hľadáte spôsob ako telo dobre ponaťahovať, vyskúšajte jogu.