Servisom rozumieme maximalizovanú ústretovosť pri riešení najrôznejších situácií, ktoré sú zaiste organickou súčasťou každej práce. Našou úlohou je zrozumiteľne, dostupne a jasne vytvárať prostredie, ktoré maximalizuje starostlivosť o zákazníka vo všetkých oddeleniach našej spoločnosti.
Neustále implementujeme nové nástroje, ktoré v konečnom dôsledku umožňujú našim zákazníkom jednoduchý a zrozumiteľný nákup.

- CRM - customer relationship managment, teda systémy slúžiace na vytváranie a posilňovanie vzťahov so zákazníkmi. Vďaka tomuto nástroju je náš zákazník po prihlásení do svojho konta informovaný o celom procese svojej objednávky.

- EXPOZÍCIA - úlohou kamennej predajne, či showroomu ako ju vidíme my, je umožniť klientom naživo spoznať produkty a možnosti, ktoré ponúkame. Staráme sa, aby boli všetky naše predajné miesta vybavené kompletnými pomôckami, vzorkovníkmi pre ľahšiu prezentáciu našich bohatých možností výroby na mieru.

- INTERNETOVÝ OBCHOD - náš internetový obchod využíva najmodernejšie nástroje prezentácie uľahčujúce orientáciu na stránke - filtrovanie produktov, porovnávanie parametrov produktov, konkretizované formuláre pre nacenenie, jednoduchý formulár pre reklamáciu, podrobné popisy produktov, bohatú databázu fotografií produktov ...

ZÁRUČNÝ SERVIS

Servis v rámci záručnej doby vykonávame v čo najkratšom čase. Pre nahlásenie vady produktu je potrebné, aby zákazník vyplnil reklamačný formulár na našej webovej stránke. 
Predmet nahlásenia vady produktu je následne posudzovaný pracoviskom reklamačného úseku, ďalej spracovaný prípravou našich montérov na servisný výjazd.

POZÁRUČNÝ SERVIS

Aj po uplynutí záručnej doby chceme, aby náš zákazník pociťoval plnohodnotnú starostlivosť o zakúpený produkt. V tomto zmysle umožňujeme výmenu, opravu alebo úpravu dielov, za čo najekonomickejšiu sumu. Neváhajte preto využiť aj náš pozáručný servis.

ŠPECIÁLNY SERVIS

Aj mimo základný rámec našej práce chceme zákazníkom pomôcť s najrôznejšími úlohami, ktoré podliehajú individuálnemu naceneniu služby.

- obhliadka interiéru za účelom vyjasnenia si technických možností
- odvoz starej postele / matraca (s obmedzením)
- riešenie elektroinštalácie odborným technikom v prípade osádzania vypínačov a zásuviek do čalúnených panelov (s obmedzením)
- špeciálny výjazd mimo pracovné hodiny

check Produkt bol pridaný na porovnanie.